19 januari 2022

Een live chat implementeren binnen de sector isolatie.

Rond de winterperiode kijken veel huishoudens naar de mogelijkheden met isolatie binnen hun eigen woning. Vanaf september en oktober wordt het dan ook weer drukker met aanvragen voor de isolatie bedrijven. Offertes en advies gesprekken lopen binnen. Hierdoor kan het erg druk worden bij het bedrijf zelf. Hierdoor loopt de werkdruk op, wordt er minder naar de online klantenservice gekeken en moeten klanten langer wachten op antwoord op hun vraag. Toch kan het tegenwoordig anders. Bijvoorbeeld een live chat op de website maar als bedrijf heb je rond de wintertijd hier soms geen ruimte of tijd voor. Als je office op je Mac hebt, is dit goed te regelen.

De voordelen van een live chat op je website.

Een live chat is een online communicatie middel dat je aan de website kan toevoegen. Het biedt website bezoekers een laagdrempelige mogelijkheid om contact met je bedrijf op te nemen als ze vragen hebben, hulp nodig hebben of op zoek zijn naar informatie. Het voordeel aan een live chat is dat de chat vaak geheel anoniem is. Hierdoor is contact makkelijker en laagdrempeliger in tegenstelling tot telefoneren. Een live chat is vaak ook een manier om snel contact te leggen. Binnen enkele minuten wordt er vaak gereageerd. Toch kan het zijn dat je als bedrijf minder tijd voor deze zaken hebt.  

Meer leads genereren door het uitbesteden van je klantenservice.

Zoals in het eerste deel al beschreven stond kan het zijn dat je als bedrijf minder tijd hebt voor je online klantenservice rondom de winterperiode. Het kan dan een mooie oplossing zijn om je klantenservice uit te besteden. Chatkracht kan hierin de uitkomst bieden. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en heeft getrainde chatspecialisten klaar zitten om jou te helpen! Dit zowel binnen als buiten je eigen openingstijden. Neem vrijblijvend contact op om te informeren naar de mogelijkheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *